10 jan. 2012

Det här gör mig glad!

Mail till Katrin sczhytomierska från en före detta olyckligt människa.


"Hej Katrin!

Jag måste skicka ett tack från djupaste hjärtat för att du har gjort mig lycklig!

Jag läste ett inlägg för en tid sedan där du skrev om en tjej som inte hade fått ett jobb i en reception på ett hälsocenter på grund av att hon var tjock.
Något du tyckte var helt rätt men som då gjorde mig något djävulsk förbannad! Idag inser jag att det inlägget förändrade hela mitt liv, Jag tog illa vid mig för att jag kände mig träffad då jag varit i en liknande situation som hon i artikeln. Detta inlägget kunde jag inte släppa utan gick och funderade mycket vad det var som gjorde mig så arg vilket egentligen var besvikelse över mig själv över att jag tillåtit mig att bli så äckligt fet!

Jag insåg att du hade rätt och att jag vill bli snygg och smal och framförallt ha en karaktär som inte är svag och fet! Jag startade på en vikt på 119 kg och har i dag en vikt på 54, även om jag har en bit kvar så har jag kommit långt, det är tack vare dig!

Jag kommer nu även signa in mig på LCHFklubben.se och har beställt din bok, förhoppningsvis når jag snart min målvikt på 48 kg! Jag hoppas att jag kommer få mycket inspiration där och kunna dela med mig även till andra!

Tack för att du är du och att du gett mig en ny chans i livet, min lycka är din förtjänst! TACK!"

/"Cissi"



Katrin Zytomierska
"Cissi! Vi ses på LCHFklubben.se och mejla mig gärna din framgångshistoria så lägger jag upp den på sajten. Och tack för det bästa mejlet. Det gjorde mig väldigt glad."

/"Katrin"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar