20 dec. 2009

Det finns bara en av mig och det är jag

Förlåt, men jag har inte tid att skriva i bloggen eftersom all min vakentid måste läggas på administrativa och självklara grejer som faktiskt har med bloggen att göra.
Jag har försökt att göra det enkelt och praktiskt och jag vill att det ska bli så bra som möjligt för alla!

Men det fattar tydligen inte alla?
Det är extremt förvirrande när det bloggas om tusentals olika saker från hundratals bloggare som kallar sig vickan och det vore ju praktiskt om det bara fanns en Vickan därute.
På ett trevligt sätt har jag förklarat det här för de som berörs i den svenska bloggosfären men möts av tystnad eller naivt oförstånd.

Jag märker att det är känsliga saker det här, precis som när man säger till någon att dom faktiskt trängde sig före kön på cafeterian och nästan får en dansk skalle som svar.

Ibland önskar jag att jag hade ett namn som var som ett  lösenord, hårdkodat och som ingen annan kunde lista ut, ett namn som bara jag visste om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar