9 dec. 2009

Privat men aldrig personlig

Jag har inte tid att uppdatera bloggen då jag arbetar med en beskrivning till Bloggportalen.se. Det har varit en jobbig, men rolig vecka och jag tror att min bloggbeskrivning är klar. Jag är inte helt nöjd men andra åtaganden kräver min odelade uppmärksamhet. Så här blev den i alla fall:

Vickan Eremita bloggar från Karsuddens sjukhus
"Här blandas nyktra analyser av populärkulturella fenomen med stesolid och rohypnol.
Snart ska vi dö! Jag hinner inte förklara vad jag menar, hoppas ni förstår.
Vi har sprungit i en lång kulvert bara för att komma ut i en ännu längre korridor.
Och du är såklart värd något bättre men det är försent, Blondinbella har bloggat i fyra år.

-Jag heter Vickan och jag är din kompis. Min blogg är privat men aldrig personlig. Toodles!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar