3 dec. 2009

Vip nyckel till Katarinahissen

Runt jul tycker jag att det blir svårt att sova. Men nu har jag sovit 19 timmar straight!

Jag drömde att det finns en exklusiv vip nyckel till Katarinahissen.
Vi som är utvalda kan använda den när vi vill och då fortsätter hissen längre upp och bort (både vertikalt och diagonalt). Vanliga oviktiga människor har ingen aning om att hissen kan fortsätta uppåt. När jag åkte upplevde jag en extrem höjdskräck och skönhet. Jag vågade inte titta men kunde se långt bort, nästan hela vägen till Finland. Vip resan upp tar 11 minuter och i drömmen fanns det ingen knapp för att åka ner igen.



Senare drömde jag att jag blev bortförd av smuttsiga män på en isbrytare i Värtahamnen.
Jag lyckades fly när jag skjutit en nödraket in i ögat (hans vänstra) på en av mina väktare. Han skrek och  sparkade runt i cirklar på däcket. Jag sparkade ner honom i havet och såg ljuset från raketen dala längre och längre ned mot botten. Tyvärr tog dom mig igen när jag hoppade på en Djurgårdsfärja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar